Mreže RC i CSU Srbije
Novembar 22, 2017, 10:23:31 am *
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte.
Da niste izgubili svoj aktivacioni e-mail?

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije
Vesti: SMF - Just Installed!
 
   Početna   Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija  
Stranice: [1]   Idi dole
  Štampaj  
Autor Tema: 148 Одељењски старешина у савременој школи  (Pročitano 2276 puta)
Milena Vicevic
Zaposleni u centrima
Član
***

Karma: +0/-0
Van mreže Van mreže

Poruke: 29


Pogledaj profil
« poslato: Oktobar 23, 2012, 07:54:38 am »

Институција   Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Немањина 52, 31000 Ужице

Координатор   Милена Вићевић, milena.vicevic@rcu-uzice.rs, 031/512-580, 062/808-67-58

Аутори   Милка Павловић, Славица Симић, Севда Рамовић, Радица Благојевић Радовановић, Весна Ешпек Дебељевић, Дивна Марковић, Маријана Симовић Aлексић

Реализатори   Милка Павловић, Славица Симић, Севда Рамовић, Радица Благојевић Радовановић, Весна Ешпек Дебељевић, Дивна Марковић, Маријана Симовић Aлексић

Општи циљеви   Повећање компетенција наставника за улогу одељењског старешине у савременој школи

Специфични циљеви   Упознавање улога и подручја рада одељењског старешине, унапређење рада са ученицима, родитељима, школским колективом и друштвеном средином
Садржај и активности    1. Увод – циљеви програма семинара. 2. Подручја рада и улоге одељењског старешине. 3. Рад одељењског старешине са ученицима (Упознавање са узрасним карактеристикама ученика; Рад одељењског старешине на формирању ученичког колектива кроз одељењску заједницу; Саветодавни рад и решавање проблема са ученицима; Утицај одељењског старешине на однос ученика према школи – модел наставника и његове интервенције, васпитни стилови). 4. Сарадња са колективом школе (Значај сарадње одељењског старешине са колегама – наставно и ненаставно особље; Идентификовање добре и лоше сарадње са наставницима, стручним сарадницима, управом и помоћним особљем школе; Стратегије за превазилажење лоше сарадње). 5. Сарадња са родитељима (Предуслови за добру сарадњу са родитељима; Сарадња са различитим типовима родитеља и укључивање родитеља у решавање проблема). 6. Самовредновање и вредновање рада одељењског старешине (дефинисање индикатора и минимални стандарди за успешан рад одељењског старешине). 7. Практичан рад и анализа у изабраном подручју проблема. 8. Евалуација семинара.
Циљна група   наставник разредне наставе, наставник предметне наставе – основна школа, наставник предметне наставе – гимназија, наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа, наставник стручних предмета – средња стручна школа, наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне), наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне), васпитач у дому ученика, стручни сарaдник у предшколској установи/школи, директор/помоћник директора

Број учесника   30

Трајање   три дана (24 бода)
Sačuvana
Stranice: [1]   Idi gore
  Štampaj  
 
Prebaci se na:  

Pokreće MySQL Pokreće PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Ispravan XHTML 1.0! Ispravan CSS!